Drogi Kliencie,
Pamiętaj, że na każdym etapie reklamacji chcemy być po Twojej stronie.
Problemy z przesyłkami:
Firma kurierska to firma zewnętrzna, na której działanie nie zawsze mamy wpływ. Dlatego zanim odbierając przesyłkę sprawdź dokładnie przy kurierze, czy opakowanie pozostało nienaruszone. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej, spisz protokół szkody (kurier ma obowiązek udostępnić Ci formularz) i poinformuj nas o tym fakcie.
Jeśli natomiast uszkodzenia zostaną stwierdzone już po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej, skontaktować się z firmą kurierską.
Zwrot towaru:
Zgodnie z prawem, w przypadku umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorcy, możesz zwrócić towar do 14 dni od daty doręczenia przesyłki przez kuriera. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, co oznacza, że nie może nosić śladów użytkowania, a produkt musi pozostać w oryginalnym opakowaniu.
Poinformuj nas o fakcie rezygnacji na e-mail biuro@happyhorse.pl, a my podamy Ci adres na jaki należy wysłać towar.
Postępowanie w przypadku wadliwości towaru:
W przypadku stwierdzenia wadliwości otrzymanego towaru poinformuj nas niezwłocznie o tym fakcie na e-mail: biuro@happyhorse.pl. O ile to możliwe przygotuj dokumentację zdjęciową wady i prześlij ją do nas, ponieważ to znacznie przyspieszy decyzję na temat sposobu rozwiązania problemu. Należy pamiętać, że nie powinno się używać produktu w którym stwierdzono wadę, ponieważ na tej podstawie producent może odmówić uznania reklamacji.
Postępowanie w przypadku niezgodności towaru z umową:
Możesz także złożyć reklamację w naszym sklepie z tytułu niezgodności towaru z umową. Zgodnie z polskim prawem możesz zażądać naprawy lub wymiany towaru na nowy. Ustosunkujemy się do zgłoszenia i podejmiemy decyzję w zależności czy żądanie jest możliwe do realizacji. W wypadku gdy żądania są niemożliwe do spełnienia, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny.
Sprzedawcy przysługuje prawo do zbadania przedmiotu reklamacji przez rzeczoznawcę w celu ustalenia czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową, przez co tryb reklamacji jest bardzo czasochłonny.
Czas powiadomienia konsumenta o swoim stanowisku przez sprzedawcę w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni. Czas, w którym konsument może złożyć reklamacje wynosi 2 miesiące od dnia stwierdzenia wady przez klienta.
Jeżeli zapoznałeś się z powyższymi informacjami, wyślij zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres: biuro@happyhorse.pl
W tytule e-maila napisz koniecznie słowo "reklamacja". W treści e-maila podaj:
- numer zamówienia lub faktury
- powód reklamacji oraz żądany sposób rozpatrzenia reklamacji.
Każda reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z kolejnością zgłoszenia. Przewidywany czas odpowiedzi na zgłoszenie to 2 dni robocze. Jeżeli nie skontaktujemy się w tym czasie, to może oznaczać, że nie otrzymaliśmy od Ciebie zgłoszenia reklamacyjnego. Prosimy wówczas o ponowny kontakt.